Bi oğlum var 4 ay 25 günlük. Yaklaşık bir ay öncesinde vücudunda hafif kızarıklıklar meydana geldi . Kime sorduysam sıcaktan dediler. Kısa bi süre içinde geçti sadece hafif izler kaldı. Daha sonra bu kızarıklıklar artmaya başladı. kırmızı küçük döküntü şeklinde meydana geldi . Oğlum huzursuz değil ama sürekli kaşınıyor ve kasırken kanatiyor. Lütfen bana yardımcı olur musunuz. Gerekirse size resimlerimi de atarım oğlumun kızarık halini. Belki uzaktan görerek de bisey söyleyebilirsiniz. Çünkü randevu yok dermotolki bölümüne almam gerekiyor ama hiç randevu yok . . . Aranizda bu durumu yasayanlar varsa lutden bana instagram üzerinden dm atabilir mi. Acil lütfen. @1prens1annee