Mom34 o kremi bu yagi, zahmetli islerle ugrasma hiç, bebekler cok sık emiyor zaten, her emzirmede gogsu temizlemek gerekiyor bu kremleri yaglari karışımları kullaninca, al bi silver mum gümüş kapak, 1 gune faydasını görürsün,, bnm iyilesti kullanmıyorum artik, 225₺ biraz pahalı ama bebeğinin anne sütü almasindan önemli değil, bende kullandim, artik kullanmıyorum iyilestigi icin, bebegimi onun sayesinde emzirebildim, bir daha cocuk düşünmüyorum ama kimseye vermeyide düşünmüyorum kapaklarimi, manevi değeri çok yüksek benim için 💓