1 aylık bebeğim var emziriyorum ama memelerimin ağrısı sancısı hiç geçmiyor. İki emzirme arası davul gibi şişiyorlar. 3 kez süt kanalı tıkanması yaşadım sanki içinde taş varmış gibiydi ve kıpkırmızı olmuştu, sancılanmıştı kendiliğinden geçti emzirmeyle. Şimdi yine tekrar ediyor yumru gibi bir şey oluşmuş çok acıyor bastırınca. Göğüslerim bebeğimin emme düzenine mi alışamadı acaba? Şiştiği için pompa yapmak zorunda kalıyorum sürekli bebek de kavrayamıyor şişince önden boşaltıyorum. Bu ağrılı sancılı emzirme dönemi geçiyor mu bu durumu yaşayan var mı? Ne zaman normale döner? 2 sene emzirmek istiyorum ama bu düzende ne kadar sürdürebilirim bilmiyorum. Memelerim hep ağrıyor.