1annneee 37 yüksek bir ateş değildir sakin olun. Kızımın doktoru 37.5 sonrasında ateş çıkıyor ve düşmüyorsa getirin demişti o zamanlarda. Biz iki defa soğuk algınlığı için gitmiştik ve sadece sık sık emzirin demişti doktoru ilaç vermiyorlar genelde. Burnunu açın kapanmasın ve emzirin. Ama eğer doktorunuzun numarası varsa durumu ona da yazın belki başka birşey söyler. Geçmiş olsun.