Gizay1310 Kizlar kızım 2 ay 22 günlük.mersinde yaşıyorum ve şuan hava 23 derece kızımın doktor kontrolü var şort ve üstüne askılı gömlek giydirmek istiyorum sizce üşür hasta olur mu yoksa giydirmem de bı problem olmaz mi
ucmgk21 Gizay1310 bizde mersindeyiz belki de evimiz serin oldupundandır mevsimlik alt üst uzun giydiriyorum
Sarisin Gizay1310 Mersin’de yaşıyoruz evlerin içi serin bir iki gündür ama dışarısı sıcak üşüyeceğini sanmıyorum. Bebeğiniz pusetinde falan olur büyük ihtimal ince bi penye battaniye alabilirsiniz yanınıza 🥰
Gizemensar Yanina uzun kollu ince bir badi altina ince bir pantolon al canim ne olur ne olmaz serinlediginde giydirirsin