Mihraeda Kızlar bugün 3 günüm sezeryan erken doğum yaptım 34 Haftada baş ve boyun ağrım çok fazla var Nescafe su işe yaramıyor başka öneriniz var mı
Gunes55 Mihraeda minoset kullandim ben. Yatinca geciyordu benimki. Mutlaka uyuyp dinlenin yoksa daha kotu oluyor
Hll20 Mihraeda kahve ic canm. Aslnda bunu söylemeleri gerekiyordu sana. Ben genel anestezi olmama ragmen kahve ic demislerdi.
sdsd Mihraeda ben yerıme yatıp kalkamıyordum ağrıdan kas gevşeticili bir ilaç vermişlerdi doktora mutlaka sorun derim ağrı kesici ile geçmiyor.sıcaksu torbası işe yarıyor
Sblsrgnsn Mihraeda kahve ve bol bol su icmen lazim en az 3 lt hem agrilarini gecirir hem sutunu arttirir bide uykusuzlukta cok etkiliyor gun icinde bebegin uyudugunda sende surekli kestir 10dk kestirmen bile iyi gelecektir emin ol ben agri kesici parol falan aldim ama hicbiri kesmedi 1 hafta falan cektim o agriyi uyudukca ve cok su ictikce geciyor
Song Bana turk kahvesı ve bıtter Cıkolata demişlerdi cnmm hatta nescafe degıl miydi hemşire hanım dedım,hayır turk kahvesı Iyi dedıydı