mrvtrkbyky arkadaslar Merhaba!.bebeğim 30 günlük ..sadece mama ile besleniyor anne sütü yok denecek kadar az.aptamil conformil fena derecede kabız yaptı .gaz çıkarıyor ama kabızlık çok kötü .ne yapmam lazım önetilerinizi bekliyorum
Kubra2423 mrvtrkbyky bende burda durayim bebegim 24 gunluk akşamdan beli bebegim kakassini yapamıyordu göbeğine dairesel masaj yaparaktan biraz rahatlattim poposunu acik bıraktım kendiliğinden yaptı baya baya direndi büyük insanlar gibi ıkınıyordu