Söyleye söyleye böyle düşğnmeme neden oldular😞ben napıyım evi pamuklaramı sarayım her yer yumaşacık zarar vermeyecek şekildemş olsun?yada ben diğer annelere göre dahamı gerizekalıyım?1 kere parmağını ip kesdi.kaşla göz arasında dolamış ipi parmağına aniden çekince kesildi,nerdeyse her gğn tutunub kalkdığı için kafası yerlere değiyor.az öncede / ayak parmağı kesildi küçük bir kaza sonucunda.zor uyutdum.onun parmağından kan damladıkca benim canım gitdi tükeniyorum gerçektem.