Eslina-20 aysegultunc ben 5te uyansam sevinirim kızım hep 4te uyanır hatta 7de falan uyansam sevinçten ağlarım o derece
Eslina-20 Esilaaykut benim bebeğim 4te uyanır bidaha uyumaz saatlerce o kadar uykusuzum ki bide gecede emmek için uyanır şuan en çok ihtiyacım olan şey uykuuu😣
aysegultunc Eslina-20 bizim de 4te uyandığı oluyordu da şükür 5e çekebildik 🤦🏻♀️😂 sağlıklı olsunlar da napalım 🤷🏻♀️
Aryemus_3 Bulunduğunuz oda karanlık olacak bide gece uyandığında hiç konuşmayacaksınız ki gece ile gündüz ayrımını bilsin
Eslina-20 Aryemus_3 4te henüz aydınlık olmuyor hava hiç konuşmuyorum ama bebeğim kendine alışkanlık edindi sanirim 4te uyanmayi
Esilaaykut Kayinvalidemdeyim mesela herşeye karismayi biliyolar yok emzdir yok yedir yok altini değiştir e gel bide bak bakım bende az uyuyayım o zamn yok işte anne çocuğu o derler
Ummhnsmt Esilaaykut bi de tam onlar geldiğinde avaz avaz ağlamaz mı sanki aç bırakıyoruz 😂😂 bu çocuk aç kızım sen emzir çocuğu😂😂 sanki biz bilmiyoruz mağazamız gerektiğini bi uyuz oluyorum o hareketlere
Esilaaykut Ummhnsmt aynen ben bakamicam çocuğu doğuracak kadr malım sinir oluyorum bak çok iyi insanlar ama işte bı yerde yine kaynana kaynatalik yapiyolar