Rengin seni çok iyi anlıyorum 27 günlük bebeğim var bende çalışan insanım inanılmaz stresli bir isim var bankaciyim 10 yıldır sigara ıciyorum ilk bebeğim hamileligimde çok denedim ama olmadı doğumdan bir gece önce içtim son sigaramı azaltmayı basarmistim sadece inanılmaz aseriyordum sanki. Hastanede iki gün geçirince onu da görünce inanılmaz vicdan yaptım sağlıklısı çok şükür ama ben bunu ona nasıl yaptım diye kendimi yedim en azından sütümden geçmesin deyip bıraktım ağladım zorladım kimse içmiyor evde bende ıcmiyorum hatta artık midem bulanıyor. Uzun oldu ama tavsiyem canım isteyince git bebeğe sarıl benim çözüm yolum bu.