YagmurSelin 8 aylık oğlum var bugün 4. Gecesi ve sürekli aynı saatte uyanıp ağlıyor napıcam ben ya bütün gece uyuyan çocuk uyanmaya başladı ve ağlayarak Bana akıl lütfen
Koza YagmurSelin bizde de aynısı var istisnasız son 5 gündür aynı saatte aynı tepki ile uyanıyor bende atak haftasıdir diye umuyorum
minnakbaby YagmurSelin dis olabilir benimki de bu hafta beni cok zorladi çıldırmak uzereyum ama dismis agrisi var dalamiyor bugun yatmadan fitil verdim cok guzel uyudu
Neib YagmurSelin benimki de 8 olacak 1 haftadır aynı dediğin gibi gece uyanıp mız mız ediyor bazen mama veriyorum içip uyuyor bazen içmiyor daha çok mızmızlanıyor 1 haftadır İnan zombi gibi dolaşıyorum günlük nerdeyse 3 saatlik uykuyla geziyorum😣
Elif16s Evet 8. Ayda bir atak var ondandır. Dişler ne durumda bilmiyorum ama ondan olabilir. Ağrısı vardır. Alışmış olabilir. Her şey olabilir artık neden diye sorgulamamayı öğrendim. 😃 🤦🏻♀️
YagmurSelin Elif16s Ya zaten üst damağını kaşıyor ama henüz bir şişlik yok ben farketmedim. Zaten yanımda yatıyor o beşikte ben yatak da gözlerimi açtığım an daha çok ağlamaya başladı. Emzircem seni alıştın sen artık seninki ihtiyaç değil dedim. Ama şuan ayağımda sallıyorum 😂😂😂Ama emmedi
YagmurSelin Annesinin3taneleri uyku psikoloji falan kalmadı bende birde uykudan uyanınca sabahları falan gergin oluuo
GamzeArn YagmurSelin YagmurSelin 4 gene iyi genelede 1 ay bile sürüyor gözğnüzü korkutmamayım. Hatta ben artık diyordum biri bitmeden diğer başlıyor diye. İnşallah kısa zamanda eski düzenine ger döner
Esra1986 Bizde 10 ayligiz 10 a girdik gireli geceleri uyanip dalamamaya basladi emer uyurdu hemen simdi tekrar tekrar sallanma ihtiyaci ile uykuya daliyor suanki gibi mesela insallah geçer bi surectir ne diim saglikli olsunlarda
YagmurSelin Esra1986 Tabi canım her zaman sağlıklı olsunlar benimkide öyleydi öyle ama emerek uyuyor gecede uyanıyor insan bir sinir oluyor yani nazar kı oldu noldu acaba ya
Esra1986 YagmurSelin olabilir benmkide emer uyurdu simdi dalamio aglio uykusnda butun uykum acilio🤷♀️🤧
YagmurSelin Koza İlk atak olayı böyle olmamıştı ya gündüzleri leyla gibi dolanıyorum ne yapacağımı unutuyorum sürekli. Umarım uzun sürmeden geçerler.
Koza YagmurSelin bende öyle umuyorum yoksa sinir hastası olacağım. Öyle Bir uyanıyor ki sanki uyuyan o değildi böyle enerjik dinç kalkamaz yani.