Arkadaşlar oğlum 9,5 aylık oldu gece uyumadan önce anne sütüne bebe bisküvisi karıştırıp hipp organik yulaflı ile mama yapıyorum yediriyorum. Gece susadığı için uyanıyor suyunu içiyor ve geri uyuyor sizce karnı acıktığı için mi uyanıyor yoksa susadığı için mi onu düşünüyorum 🙄