MuBaBu15 Arkadaşlar kızım 1 yaşında biraz üşütmüş burun akıntısı var soğuk algınlığı için hangi şurubu kullanıyorsunuz acaba
Skrn1249 Doktor kucuk oldugu ııcn vermedi tarhana ve ıhlamur + serum fizyolojik burnunu cekmeniz içşn baska bırsey yok önermedi vermedide