Asafsemra yok bebeğime bi tedavi uygulanmadı 1 gün ayrı kaldım ilk yattigimfa diğer yattığımda ben pozitif o negatif olduğu için ben anneme vermek istedim tekrar geçerse diye 1 haftada öyle ayrı kaldım. Inşallah çıkmaz kimsede çocuklarımızı rahat rahat dışarı çıkarabiliriz