Griwoman7 Oceann canım ben boyadım geçen hafta loreal Paris in amonyaksız olanıyla çok şükür bir sorun olmadı
Semrakrhn38 Oceann Aslinda ilk 6 ay boyanmazmis yani oyle okumusdum bende 40 im cikdi boyattim ama boyattikdan snra ogrendim tabi kuaforum demisdi bana zaten oncesinde bitkisel boya die sıkıntı olmadi
Durusumm Oceann zarari var mi bilmiyorum ama gecen hafta boyadm boyadktan sonra moralim o ladar duzeldi ki sütum artti birdenbire😂
Nisa6701 Benımde kızım 9 aylık boyatmak ıstıyorum beyazlarım cok var ama bı taraftanda dusunuyorum zararlı olur mu dıe
Ozge14 Oceann fotoğraf atamıyorum 🤦🏻♀️ Kuaförüm zaten canım ben kendim boyadım malzemecimizden aldım şuan çalışmıyorum kendi işimi kendim yapıyorum 😂 terzi kendi söküğünü dikiyor bakım olunca 🤪
imgesi Biraz fazla abartmiomuyuz bunu… tabiki boyanir nolcak ya…emzirioruz die hic bse yapmayalım kendimize zaten hamileyken hiçbir şey yapamadık emzirmeyi de beklersek o zaman 2 sene 3 sene hiç boyatmayalim saçları
Nisa6701 imgesi bızım cocuk doktorumuz emzırme bıtene kadar boyatmak yok dedı bazıları bı sakıncası yok dıo hanıleyken kadın dogumcu boyatabılırsın demıstı kıme ınancagıma sasırdım
Oceann imgesi kanserojen madde bebeğe geçer diye okudum bi kaç doktor sayfasında o yüzden sordum canm
imgesi Oceann kuzum Aslına bakarsan yediğimiz şeylerden bile o kadar kötü katkı maddeleri var ki yani her şeyedört dörtlük dikkatedemeyebiliyoruz. Açıkçası ben boyadım Çünkü hamileyken saça Hiç boya sürmemiştim