1anne3434 9 aylık hamilelik + doğum sonrası ilk 3 ay, totalde 1 sene genel olarak hormonlar tavandı, cilt hücreler saçlar tırnaklar havai fişek patlatıp kendinş yeniliyordu.
Doğum olduktan sonra 4. Trimester (doğum sonrası ilk 3 ay) bitince; annede ve bebekte değişimler başlar.
İlk 3 trimester (3er aylık dönemler 3+3+3) hamilelikti.
Öncelikle bir genel tam kan, kan tahlili yaptırın.İlle ki saçlar dökülecek onu söyleyeyim.Lakin emzirme döneminde (ister 6 ay ister 3 sene emzir) ilave takviye almak şart.Muhakkak doktorunuzla konuşun.Düzenli tahlillerinş yaptır. Ben 3 ayda bir baktırırım komple (20 aydır emziriyorum)
Benim saç dökülmem oluk oluk idi, ek takviye alsam da beslenme filan; çinko/selenyum/magnezyum depolarım boşalmıştı.
Biraz iğne biraz takviye ile toparladık
Dökülme 4. Ayda felaket dereceyken, takviyelerle 5.-6.-7. Aylarda az az oldu. Sonra hızla yeni saçlar çıktı.
Sarımsak şampuanı, dökülme önleyici şampuan vs saldırmadım.Zira mevzu içten,çünkü doğum yaptık 🤷🏻♀️
Yeni çıkan saçlar için saç bandı vs kullandım kamufle etmek için.Oğlan yolduğundan zaten beldeki saçları omuzda kesmiştim.Şimdi hepsi bir boyda uzadılar ve daha da gürleşti.
Bir tek haftada bir zeytinyağ sürdüm,onu zaten yıllardır yapıyorum rutindir.Biraz vücut da toparlanma evresinde ilk 1 yıl.