Deletedmom310 Yusufalim iki gün ağlama.ates.oldu halsizdi ama emmesinfalan iyiydi üçüncü gün geçti doktoru aradım.ikinci.gun ateş.oldugumda üçüncü günde.olursa görüşelim.demisti istersen bı ara doktoru canm.
Yusufalim Deletedmom310 aradim cnm tahlil istedi crp yukselmis ondanmis bu kadar ates antibiyotik basladik tesekkurler
BeYzAMm2019 Yusufalim aynen düşleyebiliyormuş üç gün dr dedi ama çok şükür bizim olmadı biraz 38 oldu o da düştü ama çok huysuz olmuştu sanırım ağrıdan dolayı.
Ates_mami Yusufalim 3 yaşında. 3 doz yapılacak. İlk dozu geçen ay oldu. 2. Dozu İçin bugün yarın arayacaklar beni öyle gideceğim. Ellerinde aşı yokmuş. Sevkiyatlar aksıyormuş o yüzden. İlk doz sonrası hiçbirşey olmadı.