Kızlar bakalım daha neleri duyunca şaşıp kalacağız. Yeğenim bir buçuk yaşında. Abisi var üç buçuk yaşında. Küçük yeğenim çok sakin bir çocuktu. Bizde tedirgin olup hastaneye götürdük. Hani belki olurda büyük yeğenim biz görmeden kafasına birşey vurmuştur da bir sorun olmuştur diye korktuk açıkcası. Çünkü çocuk Ramazan’dan beri çok ağlıyor ve çok sakinlemişti. Boş boş bakıyordu etraf. Neyse doktor mr istedi. Bizimkiler çektirmiş. Bayıltmışlar sanırım. Hareket vs olmasın diye. Kafasına dair beyine dair birşey çıkmamış ama göz damarlarındaki sinir uçlarında ödem var demiş 😕 yani bu sakinlik yapar mı çocuğa acaba yada sürekli ağlayacak kadar ağrı yapar mı ki? Çok iyi bir göz doktoruna götürün demişler. Yani bu durumu yaşayan var mı acaba ? Tedavisi nasıldır? Nasıl bir süreç yaşadınız? Bizimle de paylaşırsanız çok seviniriz. Bilmediğim birşeyler karşı karşıyayız şuanda 🙏🏻