BebekYaman Merhaba, 10 aylık bir erkek bebeğim var. 4 üst 2 alt dişi çıktı. Son bir,bir buçuk haftaya yakın dişlerini sürtüp gıcırdatıyor ve arada elini boğazına götürüyor. Sizin bebeklerinizde de durum aynı mı? Neden yapıyor olabilir acaba?
Gamzeli2206 BebekYaman evet benim bebişte yapıyor 4 tane dişiyle ben her fark ettiğimde unutsun diye emzik veriyorum onun nedeni dişlerini keşfetmesi :)) parmağını ağzına götürmesi ise yeni gelecek dişler
espalp BebekYaman dişleri yeni çıkarken yapıyor benimki. Bi süre yaptı sonra bıraktı şu an 9 aylık olmak üzere unuttu bu sıralar. Her yeni dişte hatırlıyor🤣 parmakları hep ağzında maalesef 🤣
BebekYaman Gamzeli2206 bende unutsun diye hemen farklı bişeye dikkatini çekiyorum fakat henüz çok da başarılı olamadım :))
BebekYaman espalp elini ağzına sokması problem değil de elini boğazına kadar sokuyor nerdeyse, bazen midesini kaldırcak gibi oluyo