Sibel5258 ben 7 aylıkken blenderı bıraktım sadece çatalla parçaladım biraz. Pankek, krep falan yaptım çokça. Baktım çiğneme hareketi yapıyor doğru yoldayım diye düşündüm. Pilav falan yumuşak şeyler zaten boğazına hiç takılmadı şimdiye kadar. Bir tek spagetti takıldı şimdiye kadar. O da büyük insan gibi hüüüüp diye çekti boğazına kaçtı😂 ben pek çorba da yapmadım aslında çocuğa. Yanı hep kıvamlı, koyu çorbalar yaptım. Boğazına kaçar diye katı vermekten hiç kaçmadım