Merhaba hanımlar kızım 4 ay 9 günlük ğn biz ev taşıdık kızımda tabiki çok huysuzdu yeni evimize geldik iştr koltuğun üzerine koydum bezi almaya gitti eşimde perdeleri takıyordu kızımın yanında sonra ben arkamı döndüm iki adım attım hemen bi anda dönüp düşdü eşim görmüş tabi hemen aldı kucakladı ağladı ben aldım emzirdim susdu sol taraına düşmüş başının sok tarafı birzcık şiş ama çok şükür ağlamsı ateşi kusması yani değişk birşey yok şimdilik inşallahda olnaz hastanede uzak 1 saatden fazla sizin naşınıza geldimi çok korktuk ellerimiz ayaklarımız titredi