Güzel anneler gece emzirirken yanlış bir hareket yaptım galiba ve 3 gündür sağ omzum tutuldu. Sıcak soguk kompres, at kestanesi masajı, cosacondrin bitkisel jel kullandım. Kupa yaptım ama yok nafile. Ölüyorum agridan. Var mı evde uygulanabilecek bir önerisi olan?