Merhaba anneler. Kızım 1 aylık şuan şimdilik kayınvalidemde kalıyorum iş yemek derdim pek yok kızımda pek hareketli uyku nedir bilmez. Ama 2 aylık olunca evime geçicem o yüzden ana kucağı almak istiyorum en azından mutfakta vs iş yaparken Yanımda durur diye. Öncelikle 2 aylıkken kullanabilir miyim ve uygun fiyatlı bir ana kucağı öneri/tavsiyesi alabilir miyim. Kendi kendine sallanması çok önemli mi titreşim / müzik özellikleri falan. Benim amacım sadece gün içinde bir kaç saat orada oyalanması o kadar saatlerce orada kalmasına hatta onun içinde kendi kendine uykuya dalmasını beklemiyorum pek ümidimde yok zaten duracağından maksat denemiş olayım diyorum belki sever vs diye.