Zk95 Hanis benim bebeğimde 2 gün sonra 6 aylık olucak balerin gibi parmak ucuna basıyo sadece ki örümcek falan kullanmadım zamanla düzelir diye düşünüyorum
Deletedmom276 Hanis henüz çok erken olduğu için yan basıyordur, devam ederse bir kaç ay sonra ayağa kendi kalktığında; bilekten ilk adım ayakkabıları var anatomik tabanlılar; onlardan temin edebilirsiniz.
mihrosum Deletedmom276 Hanis arkadaşlar merhaba. Kızım 1 yasında ve yan basıyor Yanı duz durması gereken ayak yana donuk duruyor. 9aylıkkdn ortapedi dru daha erken sımdılık yurusun bir gireyim dedı. 3ngun sonra 1 yasına girecek. Bizi neler bekliyor cok uzuluyorum lutfen bana bilgi verir misiniz
Hanis Zk95 parmak ucu zamanla düzeliyor ama yan ve dışa dogru basmayı bilmiyorum inşallah oda düzelir
Hanis mihrosum kızım şuan 11 aylık canım zamanla duzeldi eskisi kadar yan basmıyor yürüdükçe düzelecektir telaslanmayin benimki baya şifa dönük basıyordu hala bazen öyle basıo tek ayağı ama eskisi kadar değil yürüdükçe düzeliyor
mihrosum Hanis canım kızım 1 yasında sıralıyor 3aydır ama sag ayak saga sol ayak sola bakıyor cok uzuluyorum