Shapa123 Arkadaşlar 2 aylık bebeğimin eozofil değeri düşmüyor yükseliyor bebeğime kemik iliği aspirasyonu yapmak istiyorlar çok iyi bir çocuk Hematolojisi doktoru lazım yardımcı olur musunuz lütfen tren
S_ezel Shapa123 Orda gastroenteroloji de ayşe tok var biz de gidiyoruz tavsiye ederim, hem beslenme hem hemotolog