Merhaba sevgili anneler 32. Haftada çalışamaz raporu alıyoruz, aldım ben raporda başlangıç tarihi var bitiş tarihi yok ama doğum raporunun 4ay olduğunu biliyorum yani aranızda çalışıp rapor alan annelerimiz varsa bana yardımcı olurmusunuz birdaha doğumdan sonra rapor aldınızmı süreç nasıl oluyor ve rapor paraları ptt mi yatıyor?