Anneincili Arkadaşlar merhaba. Bebegm 4 günlük. 24 saatten fazladir kaka yapmiyor. Sütum var. Surekli emiyor. Sizce nu normal mi?
VERA19 Anneincili Anne sütü alanlarda 10 güne kadar normal demişti doktorum.Ikınıp ağlamıyorsa zorlanma durumu yoksa sorun yoktur🦋
Selvaelyennn Anneincili bebek günde on kerede. On günde bir kerede yapar dedi doktorum. Çişini kakasını yaparken zorlanmıyorsa sıkıntı yoktur bence