Bebegim 6 ay 17 günlük oldu. Fakat ek gıdaya başlayamadık hala 5. ayından beri kabız oldugunu düşünüyorum doktor anne sütü alan bebeklerin 15 güne kadar yapmaması normal dedi bebegim sürekli ıkınıyor ama yapamıyor en son bir hafta bekledim ıkınırken aglamaya başladı ve müdale etmek zorunda kaldım. bu gün gene 4 gün oldu mesela gene yapamıyor ek gıdayada geçemiyorum dogru duzgun bir sey vermedigim.halde kollarında çenesinin altında boyun bölgesinde kızarıklıklar çıktı ek gıda olarak vermelimiyim bu durumda bilmiyorum benim gibi olanlanlar var mı?