Ahlaskutay Bebegım 1aylık gaz sıkıntısı var cıkarmaktada zorlanıyor yuzustu yatırdıgımda da rahat edıyor bayagıda uyuyor gazda cıjarabılıyor yuzustu yatırmayı pek obermıyor benım gıbı olan var mı ve dızce tehlıkelımı
Sabriyeillke Ahlaskutay ben gun icinde uyanikken yatiriyorim ama uyurken yatirmiyorum olum tehlikesi varmis onun yerine ayaklarinin altina yastik koyuyorum
Senammm Ahlaskutay ben yastıkla yatırmıstım o sekil bı gozumde uzerındeydı tabı karnının uzerıne yatıyo ya rahatlıyo
Eliffff Ahlaskutay benim bebeğim 3 aylık 3 aydır yüzüstü yatıyor gündüzleri ama sürekli kontrol ediyorum çok seviyor başka türlü uyumuyor. Gazı için falan öyle yatması faydalıymış ama
Yasmn Ahlaskutay benim oğlum 4 aylık oldu hep yatırıyorum. 40 çıkana kadr yastıksız yatrdım şuan yastıklayatırıyorum çok güzel uyuyor. Ve kustugunda bogulma gibi bir sorunu yok.
Sinemis Ahlaskutay benim elmiram 28 günlük bazen uyduturken benim göğsüme yüz üstü yatırıyorum onun dışında bende Öner miyorum... boynunu çeviriyor ama henüz kasları oluşmadığı için bende yatırmanızı tavsiye etmem ...
c3rence Ahlaskutay canım benim bebeklerim bugün tam 7 günlük oldular. Bende gündüzleri yüzüstü yatırıyorum tabi gözüm üzerlerinde oluyor ama oldukçada rahat yatıyorlar. Gaz için yüzlerini dahi ekşitmiyorlar o pozisyonda iken. Fakat geceleri yan yatırıyorum.
Ipekk Ahlaskutay yanınızda olduğu sürece sıkıntı yok ara ara kontrol edin. Kızım çok uzun süre öyle yattı şimdi kendi isteğiyle sırt üstü yatıyor. Gaz için çok rahatlatıcı
Ceyda_atay Tehlikesi nefes alamaması fakat çocuk bi yolunu buluyor ilk başlarda bende kontrol altında yatırdım şu an 5bucuk aylıgız hep yüz üstü uyuyor daha uzun daha güzel uyku çekiyor hem gaz sıkıntısı çekmedi hiç
Rabiabynz Uyanıkken yatır rahatlat bence. Birde alışır yüzüstü yatmayabaşka uyutamazsın çok tehlikeli. Ani bebek ölümünün yüzde 95i yüz üstü yatmasıymış allah korusun 1 saat daha fazla uyusun rahat etsin diye başka şeyleri göze alamam