esradnz Ben de aventin alıştırma bardağı dışında herşeyinden çok memnun kaldım. Telsizde de çekim gücü süper, en ufak bir sesi bile duyabiliyoruz. Performans olarak çok iyi yani. Şarjlı pil kullanırsanız şarjından da çok iyi verim alırsınız. Ama bebek odasındakinin prize takılmayan modelleri var mı hiç araştırmadım doğrusu, gerek de duymadım. Zaten bu hastalıktan falan bir yere gittiğimiz yok ;)