Deletedmom273 Bebegım 2 ay 20 günlük lansınoh biberon ve s ucu kullanıyoruz Yenidoğanlar İçin sız kaçıncı ayda M kullanmaya başladınız
VERA19 Deletedmom273 Wee baby ve Nuk kullanıyorum.6.aya geçince 2 numara aldım çünkü baya büyüktü ucu.Bir kaç gün kadar yadırgadı bebeğim sonra alıştı😌
VERA19 Deletedmom273 Onu demek istiyorum,6.ayda bile kızım biraz yadırgadı belki 2 buçuk ay için büyük gelebilir🤗
fistikcisahap Bizde 4aylığız ve lansinoh kullanıyoruz ‘s’ delikli değiştirmem mi lazım bilemedim şu an