Sevdelinka35 Kızlar bu aşı olayı çoğu annenin kafasını karıştırmış durumda bütün anneler birlik olup aşı hakkında gerekli yerlerden Bilgi almak doğru olmaz sosyal medyayı hemen hemen herkes kullanıyor ve sesimizi duyurup gerekli bilgilendirme tv de olsun sosyal medyada olsun yapılsın ne dersiniz aydınlanmaya ihtiyacımız olduğunu düşünüyorum 🤔 yanlış mı ?
Gonul_celen Sevdelinka35 kesinlikle doğru indirim yapıldıysa firma eczanelerin açığını kapatsın bu fiyattan satılacak desin ve ilacı alalım yani 71 tl iken 215 ten almakta insanın zoruna gidiyor Çarşamba aşımız var hala askıda yani napacagımız
demetdemircioglu Sevdelinka35 ocagin ilk haftasi bizim 2. Dozumuzda hem bulabilcek miyiz hem ne kadardan alcaz diye dusunuyoruz🙄
Mstfam Sevdelinka35 kızlar önce gerekli mi onu araştırmak lazım bu aşı yüzünden problem yaşamış bir anne olarak yazıyorum
Bal Bende yaptırdım sorun yaşamadık yapılması gerek diye biliyorum 2. Doz içinde eczaneyle anlaştık ücretini ödedik 2 ay sonrada 2. Dozu yaptırıcaz