Oğlum 2 buçuk yaşında.Her gece yanında uzanırım beraber yatarız öyle uyur.Fakat uykuya dalması nereden baksanız 1 saati buluyor.Neden bu kadar zor uykuya dalıyor anlamıyorum.Uykudan ölüyor fakat kendini uyutmamak için her şeyi yapıyor.Uykusu olan bir çocuk 10-15 dk sonra geçer uykuya.Bizim uzadıkça uzuyor öyle olunca da bazen uykusunu bile kaçırıyor.Var mı böyle olan?