Oncelikle merhaba. Bebeğim 1.5 yaşında. Dün doktora götürdük poposunda catlak olduğu ortaya çıktı. Doktorumuz constipass macrogol verdi toz halinde. bundan daha önce kullanan oldu mu. Bugün nöbetçi eczaneden aldım ama tam kullanımı soylememisler ne kadar suya vs. Yarın sabah eczaneye gidip öğreneceğim ama merak ettim bebeğinde çatlak olup bu ilacı kullanan oldu mu hiç. Hemen iyileşti mi