Hanımlar iyi akşamlar. 4 ay 9 günlük olduk. Bugun kakasını yaptığında herzamankı gibi sarı bide koyu yeşil kaka yapmıstı. Kan damlasına geçtik birkaç gün önce. Arastrdm demir takyesi alan bebeklerde normal yazıyordu. Size de sormak istedm fikri ya da bilgisi olan var mı. Mama ile besleniyor meme de veriyrm ama mama ağırlıklı diyebılırım. Yardımcı olabılır mısınız? Sebebi nedir acaba