Merhaba kızlar happymomdan transfer olduk bizde buraya bebeğim henüz 6 günlük göğüslerim çok çabuk doluyor bebeğimi 2 saate bir uyandırıyorum yarım saat nerdeyse emziriyorum ama tekrar hemen doluyor bir memeyi verdiğimde diğeri tekrar akıyor üstüm sırılsıklam oluyor ve çocuğu emzirirken göğsümden resmen süt fıske gibi fışkırıyor iki kez çocuk emerken az daha boğuluyordu bazen anlamıyorum çıkarıyorum bakıyorum fıske gibi olmuş yine şimdide mastit oldum 6 günde kenarları taş gibi çocuğu emziriyorum ama bu seferde boğulacak diye korkuyorum çok çaresizim ya çözüm olarak öneriniz var mı