Kemalinannesi benimde olmuştu buna benzer bir durum 40ın içindeyken zaten sütüm azdı mama vermek zorunda kalmıştım birden bir taraftaki süt neredeyse yok denecek kadar azalmıştı..dahada çok mama vermek zorunda kalıp çok üzülüyodum..
bende çevremdekilere sordum sütün otlamaya gitmiş dediler😂😂 arada olur öyle geri gelir dediler..
Hakkaten de geldi geri bence senin de öyledir takma kafana sütle ilgili herşey psikolojik bence..
Şimdi mama bile vermiyorum sadece anne sütü.. sende takma kafana☺️☺️