Valla 4 tane aventin emziği var bende. 2 Li klasik emzik almıştım tutmadı oğlum sonra ikili soothie almıştım onu da tutmadı. İkisine 120 lira falan verdim sanırım. Bi çiftini ağzına ¾ kere ancak almıştır. Soothie olan bir kere girdi ağzına ancak. Kızım da heveslenmeye başlayınca ben çok uzatmadan kaldırmıştım. Yepyeni duruyor.