miracinnannesii Eslemidilinannesi canım biz aldık bi tanesini sadece 1 kere denedik 2 tane almştık ama oglum emmedi istersen ben satabilirim emmediği emzigini
Biranne91 Eslemidilinannesi bebeğimin hiç kullanmadığı emziği var isterseniz satabilirim. Nerede oturuyorsunuz?
Eslemidilinannesi Sennha bazıları alıyo hiç kullanmıyo biri dolapta unutmuştu mesela buna bnzer olanlar vardır dye düşündüm yoksa kullanılmış emzik istemiyorum gidip yenisini alırım ama tutmayabilir
Kuzey-41 Eslemidilinannesi madem tutacakmi bilmiyorsun neden direk awent aliyorsun sırf marka parası yazık başka kaliteli emziklerde var Nip marka emzik kullaniyoruz cokta memnunuz bunun dışında Nuk Wee vs emzikleride iyi hemde uygun
Kuzey-41 Eslemidilinannesi ebebekte baby plus marka emzik var yapısı aynı awent gibi bi bak istersen canm
Sennha Eslemidilinannesi teklileri satılıyor aslında ama yani hiç kullanılmamış ürün satan olmaz diye düşünüyorum
yamaniko-asktir Eslemidilinannesi ben ikili paket aldm birini hastne cantma koymustum denedm tutmadi ikinci hc kullanilmadan dolapta nerde ikamet ediyorsnz verebilrim ucretsz
miracinnannesii Eslemidilinannesi istanbul güneşli alırken 2 tane almştık ama oğlum damaklı emiyor o yüzden onu tutmadı
imgesi Canim emzik alip vermeyi unutanda ne bilim acayip geldi bana 😅 cocugun agzina vermeden de anlasilmaz tutup tutmayacagi… o yuzden yeni bi emzik alin derim ben
miracinnannesii imgesi vermeyi unutmadım tutmadıgı için emmedi o kadar para bayıldık gitti ucuz olanı tuttu 😁
imgesi miracinnannesii ha yol kuzum ben senin icin demedim hatta senin yorumunu bile gormemisim. Ama saglik olsun cocuk iste bilmezki😅
Eslemidilinannesi imgesi haa bana söyledin yani emzik aldım onu tutmadı memlekete gideceğim uçakta tutmadı lazım bikere kullancam yani oyzdn tutarmı bilmiyorum dedim laf sokmaya da nekadar meraklısın emzik satmıyosan bu postta ne işin meraklı melahat
Eslemidilinannesi Alyaaas ben bitane aldım tutmadı uçakla yolculuk yapcm dye tutsun istiyorum bikerelik en azından