Deletedmom403 KumsaaL Gri baz harika. Geçenlerde moru aldım ama sevmedim. Tekrar döndüm griye. Bende serum olana merak saldım bi ara ama çok fazla harcarım hemen biter kullanamam diye düşündüm. Nasıl sizce kullanı mı boşa döker miyim acaba kullanırken?
KumsaaL Deletedmom403 hayır bir defa sıkıyorum yeterli oluyor oLmasada biraz daha alıyorum çok memnun kaldım canım ben
zeynepsena24 sonsuz17 indirimlere baksanız süper olur ne zaman varsa o zaman gidersiniz indirimsiz 100 tl üzeriydi en son ben hep indirimden aldım ☺️