bisadekahve şu 6 gündür yaşadığım tecrübe bizimde sessiz sedasız alt 2 dişimiz 1 ay önce çıktı. 6 gün önce ateşlenmeye başladı 39.5 kadar çıktı parol ve dolven 3 saat aralıklarla verdim ama asla düşmedi sabah mecbur doktora götürdüm enfeksiyon çıkmadı çok şükür ve doktorum da diş dedi. Oğlumun kendi doktoru Kayseri’de ona da telefonla bilgi verdim oda dişin 38 i geçmeyeceğini 6. Hastalık olabileceğini söyledi. 5 gün boyunca bu ateş sürdü sabahları rahatlıyor ama gece ne yaptıysam düşüremedim sürekli ılık suda eklem yerlerine bez koydum sürekli. Damar yolundan bir kere novalgin verdiler İlk gün serumla bi o iyi gelmişti. Doktorda yazdı novalgin şurup ama Kayseri’de ki doktorum asla verme dedi vermedim kendi imkanlarımda en azından sabit tuttum ateşi. Dün itibariyle ateş bitti ve üst 2 dişimizi de çıkardık. Ama bugun sabah tüm vücudu isilik gibi döküntü verdi sanırım 6. Hastalığı da aynı zamanda geçirdi. Çok zor süreçti Allah kimseye yaşatmasın. Birde hastane ler dolu ateş olduğu için pandemi olmayan hastaneler almadı bile…