23201060 Merhaba kızlar. Bir sorum olacak. Dogum sonrasi regli olmaya başladığında her ay düzenli oldunuz mu. Ben dogumdan 2 ay sonra oldum 3 ay üst üste duzenli bi sekilde. Simdi 2 ayı geçti hala olmadım. Böyle önce düzenli sonra duzensiz olduğu oluyo mu.
Parsmls 23201060 olabiliyormus doktorumn dediğine göre benim kanamam 3 ay sürdü 40 dan sonra başlayıp cok doktra gittim ama olabiliyormus
M-M-F-K-A Bende 40 çıktıktan 5 ay sonra yani geçen ay oldum bu ay olmadım 5 gün geçti hamilelik ihtimalim yok zaten sprayl de taktırmıştım kırkım çıktığında ne zaman düzene girecek bende bilmiyorum çok sinir bozucu
23201060 M-M-F-K-A ben henuz taktirmadim geri cekilme yöntemiyle korunuyoduk biliyorum garanti degil. Hamilelik ihtimalimde var benim🤦♀️