Sofiya Bu arada ben günümü 1 gün geçirince anladım hamile olduğumu. 2. gün test yaptım. Ama böyle silik çıkınca emin olmak için ertesi gün kan verdim aile hekimliğinde. Kan sonucuna göre hamile olduğum belliydi. Doktora gittim. Kadının bana tek cümlesi şu oldu: Kese var , bebek yok. Daha erken olduğu için bebek görünmemiş. Olur da sen de bu tip bir olay yaşarsan karalar bağlama.