Sofiya Kizlar merhaba.en son 19 mayisda adet gordum,adetime 5gun var.bugun test yaptim foto atiyorum sizce hamilemiyim ?
afraliya Sofiya 6 aylık bir kızım var ve 9+4 haftalık hamileyim aynı şekilde çıkmıştı bendede çizgi.Sizdede var gibi bir kan tahlili yaptırın.
Deletedmom276 Sofiya ben de hamileliğimi böyle silik çizgi ile regl günümden 10 gün önce öğrenmiştim, regl gününe bir hafta kala da kan testi yaptırmıştım. Şimdi kucağımda oğlum, Allah sizin de gönlünüze göre versin 🥳🥳🍀
LiTeraRy Sofiya bence kan tahlili yaptir benim ilkinde baya bundanda silikti yok diye attim 15 gun sonra tekrar yaptim gabakkk gibii 2 cizgi cikti ve sonuc suan 4 bck aylik ayagimda salliyorum 😁🤦♀️
Prensescik LiTeraRy https://imgyukle.com/i/CJhKNp bacım beninkinede baksana 🤣 2 tane test yaptım 2 gün arayla ikisde böyle cıktı ama hemen değil 3.4 saat sonra böyle oldu testmi bozuk sence
Melekler Bence var canm iki kızımda da böyle test yaparak öğrendik ve pozitifti sonuç 2. Çizgi bu şekildeydi