Zor bi hamilelik geçirdim eşim asker ve 5.aydan itibaren yanımda değildi. Doğumuma da gelemedi. 35+6 da doğum yaptım. Doğuma gittiğim hastane corona testi yapıyodu bana da yapıldı ve testim pozitif çıktı (yalancı pozitifmiş) doğumdan hemen sonra öğrendim ve sadece bebeğimi gördüm bir kez emzirdim geldiler götürdüler yavrumu. Ertesi gün tekrar test yapıldı negatif çıktı ertesi gün tekrar yapıldı 2. Negatif ertesi gün sütüme ve vajinaya test yapıldı negatif. Ertesi gün tekrar test 3. Negatif. Aynı testler bebeğime de yapılmış onda da 3 negatif. Üstüne tesadüfen e devlete doğum raporuna bakayım dedim. Bir şok da ordan doğum raporu ölü doğum yazıyor. Hastaneyi ayağa kaldırdım yanlışlık yapılmış düzelteceklermiş. Böyle böyle 6 gün geçti ve taburcu olduk. Depresyona girdim. Bebeğim sarılık oldu yine hastaneye götürdüm ama kalbim nasıl çarpıyo yine alırlarsa bebeğimi diye. 14 günlük olduk hastane tekrar aradı bebeğime tekrar corona testi yapılacakmış. Bi kalp çarpıntısı daha. Ben o hastaneye getirmem zorunluysak başka hastaneye götürcem dedim hayır biz araştırma için istedik dediler. Getirmiyorum o zaman dedim. Şimdi 24 günlük olduk. Göğsümde süt düğümlenmesi olmuştu hastanede onu hallettik şimdi de ceviz büyüklüğünde bişey çıktı. Onu doktora göstermem lazım ama nasıl gidicem bu korkuyla bilmiyorum. Çok dardayım bunaldım daraldım. Eşim hala gelemedi yanıma 2 haftası var 😭😭😭