Tumurcuq Kizlar 23 gundu dogm yaptgm ve icerden damarm patladgi icin 1 tane dikişm düşmsdü ama şimdye kadar sizlyor yurudukse hiss edyorm agri veryor …ne zamana kadar iyilesr acaba?
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Tumurcuq daha taze canım sen iyi yürüyormuşsun ben sadece tuvalet ve banyo harici kalkamıyordum. Kendini zorlama bol dinlen. 40 çıktıktan sonra dahada rahatlarsın
Ikrabebek Tumurcuq benim de 24 gün oldu acı yok ama kaşınıyor iç dikişler. Aynada baktım hala siyah dikişler görünüyor
Tumurcuq BirSevda-iki-Emanet_Sahibi gercektenmi canm? Bense her keste erken sagalir diye biliyordm..sanyordumki bi ben boyleym
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Tumurcuq yok benim lohusalık 45 günü aştı. İlk doğumuödu ama zor atlattım ben dikişimde vardı içte dışta. Çok şükür o zor zamanlar geçti. İnşallah sizde sorunsuz ca atlatorsonız 🦋