Fatmallper1 öncelikle tavsiyem rahat olun, çocuğumuz mama içiyor diye yetersiz değiliz. Anne sütü elbette çok değerli. Ama yoksa azsa çocuğumuzun sağlığı için mecburen mamaya başvurmak zorundayiz. Ben bebeğim doğduktan sonra sütümün azligi sebebiyle hemen başladım. Ayni hisleri bende yaşadım. Yalnız değilsiniz. Ama 1.5 ay mama verdim. Şimdilerde çok sütüm var çok şükür. Mama vermiyorum. Öncelikle kuru dutu kaynatıp suyunu için, günlük olarak yoksa bebeğe gaz yapabiliyor. Peynirle birlikte bir tatlı kaşığı çörekotu yiyebilirsiniz kahvaltıda. Bulgur pilavı, dereotu, havuç tarator, ceviz, kayısı. En önemlisi günde 3litre su. Baktiniz hala yok, süt arttirici damlalar var galactago, bestlak gibi. Doktorunuza danışıp bunları da kullanabilirsiniz. Kolaylıklar dilerim 🙏🏻