1prensannesi_ sedalala aa ben halen ikişer kat giydiriyorum malum karadeniz havası ☇⛆🌩🌨🌦🌧⛈☈❄☃☔🌬🌬 emojilerle bilmem anlatabildimmi
morsevenfilolog sedalala Ben de başlangıçta yatıramıyordum, üşütürüm diye korkuyordum ama baktım çocuk sırılsıklam uyanıyor, cıbıldak cıbıldak yatıyor şimdi 😂