Hzm bneım bebegım 10aylık 6-18aldım cok buyuk ucu. Tekrar sıparıs verdım 0-6aldım bunu emıyor simdo dıgerını agzına bile almadı zaten Philips de 6+yok dıger markalarda var ama Philips de ya 0-6yada 6-18oluyor. Ben alırken cok araştırdım rastlamadım 6+ya