Cansubbk biz daha yeni diş dönemine girdik ama 2. Aydan beri fena halde salyaları vardı ve eli devamlı ağzındaydı kolyeyi aldım başta ağır geldi yani kolyeyi takınca ağlıyor çıkarınca susuyordu takmamıştım 4 aylıkken falan taktım taktığım gün salyaları kesildi ellerini eskisi kadar sık ağzına götürmüyor ve şuan damakları sertleşti kızardı maşallah diyeyim hiçbir huysuzluğu yok ☺️